painkiller

Alla inlägg under november 2010

Av Julia Lindkvist - 26 november 2010 13:39

sitter i skolan, men vi har äntligen slutat! skönt med helg   

helgen blir förhoppningsvis ganska händelserik

ikväll blir det kul, hoppas jag !

jag saknar david, min bästa vän, kom hem !   


har inte så mycket att skriva just nu, men uppdaterar kanske mer i helgen, annars måndag !   

ciao


 

 

du är den finaste jag vet   


  



Av Julia Lindkvist - 22 november 2010 12:03

sitter i skolan, hade nyss lunch! imorgon är vi lediga UNDERBART

dagen ska spenderas med mina fina vänner   

helgen har varit riktigt bra! hoppas på att göra om det snart igen


helt plötsligt känns allting så speciellt, det är något speciellt med dig

kan inte sätta fingret på vad det är, men du är så fin


uppdaterar snart igen

ciao

 

  

Av Julia Lindkvist - 19 november 2010 13:40

 

 

fiesta fiesta fiesta   




          halloween 2010


                sommaren 2010 , fritsla


         vinkväll 2010


     vinter 2010


   awesome kväll i borås 2009



mer finns & mer ska

 det bli

                                           

Av Julia Lindkvist - 19 november 2010 10:19

sitter i skolan & ska strax ha datakunskap, vill att timmarna ska gå fort så vi kan dra igång kvällens event   


helgen kommer tillbringas med fina vänner, bland annat cassandra.

fan vad jag älskar dig min bästa vän !


finns inte så mycket att skriva just nu, men jag uppdaterar snart igen

ciao

Av Julia Lindkvist - 18 november 2010 14:09

      

bilder från halloween festen   


sitter i skolan & funderar på att gå hem snart, börjar bi uttråkad.

har varit iiiiskallt hela dagen, så jag ska hem till min varma säng & kika film!

imorgon ä det fredag, åååå så kul    lite miniparty med underbara människor

jag, cassandra & alexander ska hem till david, myyys


jag ska skriva en uppsats till pedagogiskt drama, hoppas för guds skull att det går bra, men det tror jag  


uppaterar snart igen

 ciao


Av Julia Lindkvist - 16 november 2010 13:46

Kan man ens kalla det för vinter nu? Massa slask och det regnar varannan minut. Jag vill ha riktigt vinter, annars kan det kvitta.
Skolan är som vanligt, men måste klaga på engelskalektionerna.

Det är bara massa n e g a t i v t  hela tiden.


Musiken går bättre nu, men har ofta skrivkramp. Det kanske går över snart?

Jag saknar min gitarr som fortfarande är borta, min första underbara gitarr ..
Får nöja mig med pappas gitarr så länge, eller kanske föralltid!?


Befinner mig just nu i skolan med Cassandra, även om vi slutade 11.30

Nolifers?


Idag är det arabernas nyårsafton, vilket år börjar isåfall efter tolvslaget?

2011, 1980, 1503?

Jag nöjer mig med 2010, fast snart är detta året också slut.

Detta har varit det snabbaste året jag upplevt!


ciao

 

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


julia lindkvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards